Preguntes freqüents 2018-09-12T17:20:54+00:00

PREGUNTES FREQÜENTS

Només cal escriure un correu a piaandgo@escolapia.cat fent la petició o fer-ho directament des de la web http://piaandgo.escolapia.cat, omplint les dades que es demanen.

Escriu a piaandgo@escolapia.cat amb totes les dades demanades que no has afegit i nosaltres completarem la teva inscripció

Totes les modificacions i/o reclamacions sobre la inscripció o previs a la mateixa cursa s’han de fer per mail a piaandgo@escolapia.cat . Et donaríem resposta el més aviat possible.

Et recomanem anar directament a la teva entitat bancària i fer la transferència al num. de compte que et facilitarem si ens escrius a piaandgo@escolapia.cat

Un cop feta la inscripció no es pot retornar l’import.
Has de rebre en el teu correu un mail de confirmació amb el resum de la inscripció. Si no el reps, és que alguna cosa no ha funcionat.
No, si no tens el dorsal, no podràs participar com a corredor a la cursa.
Hi haurà serveis d’assistència mèdica, voluntaris especialitzats, i una unitat mòbil durant l’esdeveniment.
El dia de la cursa s’indicarà a tots els participants les ubicacions kilomètriques exactes del circuit on hi haurà avituallament . Igualment, en acabar l’event tots els participants disposaran a l’arribada de begudes i d’altres productes reconstituents.
No hi ha limitació però , en qualsevol cas, els menors hauran de participar sempre acompanyats dels seus familiars, tutors o responsables adults.
Us recomanem arribar amb suficient temps d’antelació (entre 1 hora i 30 minuts) per tal de poder preparar-se correctament per a la cursa i gaudir dels serveis que oferirem.

El lloc de la cursa és el Parc de Can Rius de Caldes de Montbui.

Si ja estàs inscrit, ens escrius a  piaandgo@escolapia.cat i et facilitarem un compte bancari per fer una transferència a nom de Pia&Go i amb el teu nom com a emissor.

Als voltants del parc de Can Rius hi han diferents espais d’aparcament. Cal preveure que aquests no són d’ús exclusius

Des de la web de l’Ajuntament de Caldes de Montbui trobaràs diferents opcions.